Kokusu, temizlemesi çok güzel. Cadı fındığı içerdiği için aldım. 2 haftadır kullanıyorum memnunum.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Karma bir cildim var ben sevdim ikinci alışım rengi koyu falan kapatıcılığı çok yoğun değil ama günlük kullanım için mükemmel bir güneş kremi ışıl ışıl bir cilt istiyorsanız seçebilirsiniz.