Aynı ürünün renksiz olanını kullanıyorum, o kadar memnunum ki renkli olanına da şans vermek istedim. Hiçbir türlü uyuşamadık. Uygularken iyice yedirip, eşit dağıtmakta zorlanıyorum, katmanlaşıp toparlanıyor. Buğday tenliyim, ürünü uygulayınca emanet fondöten alıp sürmüşüm gibi duruyor; turuncu bir ton. Kokusu keyifsiz ama idare edilir. Bitirebilmek için renksiz olanıyla karıştırarak kullanmayı düşünüyorum. Satın almadan önce tester kullanıp deneme imkanı bulursanız daha garanti olur derim.👍
Ürünü ilk kez tavsiye üzerine aldım tek kelime ile harika,çok kolay emiliyor asla akma yapmıyor. Satıcıya da gönderdikleri tester lar için teşekkür ederim