Yıllardır bu ürünü kullanıyorum. karma bir cildim var t bölgem yağlı, yağ dengesini çok iyi sağlıyor diyemem ama ağır yüz yıkama jellerine göre daha nazik o yüzden memnunum.
Sizin çok hassas bir cildiniz varsa pembesini tercih edin içerisinde parfüm bulunmuyor.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
müttttttttthiş sıvı bi formu var yerlere dökülmekten nerdeyse benle birlikte tüm ev de nemlendi. okey gibi 2 kere falan kullandım. plastik gibi kokuyor kokusu cidden ama vücut losyonu yani çok da farketmez. yüz nemlendiricisinde falan böyle bi koku olsa çok rahatsız eder de vücuduna sürünce çok almıyorsun kokusunu
Birçok tonik denedim kuru cildimi en nazik ve etkin arındıran tonik budur. Çocuklar da kullandı cilt temizliğinde.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Sürekli kullanıyorum ve çok memnunum. retinol kremlerle zaten kuru olan cildime harika geliyor, çok iyi nemlendiriyor. kullanmaya devam ediyorum. Tavsiye ederim🌸
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
İlk olarak deneme amaçlı ürünün bu boyunu aldım. Seramid içeriyor. Cildim yağlı ancak enzim peelingden sonra hiçbir nemlerndirici yeterli gelmiyordu. Ayrıca retinol rutinimde kullanıyorum gayet başarılı