Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol

Ürün Yorumları

çok iyi
Karma yapılı bir cildim var. Uzun yıllar Avene nemlendiricileri kullandım. Ama bunun yapısı cildime çok daha iyi geldi. Fazla sürsem bile yüzümü yağlandırmıyor ve cildimi yumuşacık yapıyor.
K**** K****
19.06.2026 | 17:00
Yorum
5/5
🌞
Açık tenli bir cildim var. Rengi cildime uyum sağladı. Yapısı da güzel yüzde ağırlık hissettirmiyor. Ama renk eşitleme, kapatıcılık gibi etkileri hiç yok renksiz güneş kreminden farklı bir etkisi olmadı o konuda.
Kardelen Karaca
19.06.2026 | 16:57
Yorum
5/5
Dermo eczanemden ikinci siparişim ürünler elime çabuk ulaştı yanındaki küçük hediyeler için teşekkür ederim. Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Fatma Yıldız
19.06.2026 | 15:24
Yorum
5/5
önerdi yazın tatil zamanı kullan diye bakacaz
İ**** Ç****
19.06.2026 | 15:14
Yorum
5/5
Kaliteli marka çok güzel keşke biraz daha büyük plsa
İ**** Ç****
19.06.2026 | 15:09
Yorum
5/5
Biraz daha büyük olsaydı keşke ama güzel bir krem
İ**** Ç****
19.06.2026 | 15:07
Yorum
4/5
Cildimi parlatıyo ama çok parfümlü keşke daha az koysalarmış
İ**** Ç****
19.06.2026 | 15:06
Yorum
4/5
İşini yapıyo biraz az köpürüyo ama boyutu falan kocaman çok uzun süre gider
İ**** Ç****
19.06.2026 | 15:05
Yorum
5/5
uygun fiyatlı, güzel
kız kardeşim için aldık uygun fiyatlı ve orijinal bir ürün, en yeni formülasyonu ile gönderilmiş teşekkürler
Batuhan Koç
19.06.2026 | 15:03
Yorum
4/5
42 yaşındayım. Bu yaşıma kadar kullandığım en berbat güneş kremi. Hatta bence krem bile değil. Formu yapısı sadece tereyağ gibi. Sosyal medyada gördüğünüz her kremi almayın.
F**** B****
19.06.2026 | 14:35
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.