Karma yapılı bir cildim var. Uzun yıllar Avene nemlendiricileri kullandım. Ama bunun yapısı cildime çok daha iyi geldi. Fazla sürsem bile yüzümü yağlandırmıyor ve cildimi yumuşacık yapıyor.
Açık tenli bir cildim var. Rengi cildime uyum sağladı. Yapısı da güzel yüzde ağırlık hissettirmiyor. Ama renk eşitleme, kapatıcılık gibi etkileri hiç yok renksiz güneş kreminden farklı bir etkisi olmadı o konuda.
Dermo eczanemden ikinci siparişim ürünler elime çabuk ulaştı yanındaki küçük hediyeler için teşekkür ederim.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
42 yaşındayım. Bu yaşıma kadar kullandığım en berbat güneş kremi. Hatta bence krem bile değil. Formu yapısı sadece tereyağ gibi. Sosyal medyada gördüğünüz her kremi almayın.