Mükemmel bir krem gerçekten çok temiz bir görüntü veriyor.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Tadı o kadar kötüki içemedim. Ne suyla ne de kahveyle içilecek gibi değil. Eskiden olan populer bir sakızın tadına benzer bir aroması var ama çok yoğun. Parama yazık oldu. İade edebilecek olsam ederdim. Açmadan da tadını bilemiyoruz işte.
Ürünü yorumlamak için çok erken bir süre kullanıp yorum yapmak daha doğru olur. İlk denememde verdiği hissiyat gayet güzeldi. Güzel yorumlara göre almıştım sizlerde şans verebilirsiniz