Ürünü ilk defa kullanıyorum• Hassas ciltler için şahane bir ürün bu markanın kremlerine bayılıyorum.En pahalı markaların kremlerinide denedim caudalienin yerini tutmuyor.
Uzun süredir kullandığım ve çok memnun kaldığım bir ürün saçlarımın dökülmesi azaldı sabah kalkınca ilk işim aynaya bakmak oluyor saçları gördükçe çok mutlu oluyorum uzun araştırmalar sonunda bu şampuanı kullanmaya başladım şimdi değişimli olarak Bıoxcın de kullanıyorum ondan da çok memnunum tavsiye ederim
Hep aldığım, bittikçe aldığım güneş kremim. Kıvamı, hissiyatı bana iyi geliyor, hafif sarımsı rengi leke görünümü karşıtı olduğu için formülünden sanırım ama yüzde hiçbir renk bırakmıyor. Ne mat ne aşırı yapış yapış. Nemlendirici gibi bence, ben hiç vazgeçemiyorum
Bu ürün sürekli kullandığım bir ürün. Ürün ciltte hemen emiliyor. Yağlı bir his bırakmıyor. Gün sonunda da yağlanma yapmıyor. Benim cildim karma ben günlük kullanıyorum. Çok memnunum. Ürün çok güzel bir şekilde paketlenmiş olarak tarafıma gönderildi. Dermoeczaneme buradan teşekkür ediyorum. Bu hassasiyetlerinden dolayı ve işlerine vermiş oldukları özenden dolayı. Bu firmadan defalarca alışveriş yaptım ve hiçbir sıkıntı yaşamadım. Hiç düşünmeden alışveriş yapabiliyorum. Ayrıca göndermiş olduğunuz hediyeler içinde teşekkür ederim.