3 yıldız verdim çünkü büyük boyunu alıyodum normal de küçük boyunu aldım geri ama küçük boyunun kokusu ve yapısı biraz değişik geldi rengide daha koyu neden bilmiyorum ama yüzümü temizliyorum bi sıkıntı yok şuan
Ürün çok güzel. Azeleik asit nazik bir asit. Bu oeeling de harika bir pürüzsüz görünüm ve ışıltı veriyor. Refill ise ekonomik ve çevre dostu. Dermıeczanem’den uygun fiyata aldım, her zamanki gibi hızlı teslim edildi.