Nemlendirmesi fena değil sanki, emiliyor ama bence göz çevresi için ağır kıvamlı, tıpkı boza gibi. Yine de şimdilik zararını görmedim. Tekrar alır mıyım, büyük olasılık daha pahalı bir iki meşhur alternatifi denedikten sonra belirgin fark göremezsem, buna yönelebilirim.
O kadar güzel ki anlatamam. Karma yağlı ve hassas bir cildiniz varsa ve sebum dengelemek için asitli ürünler kullanıyorsanız bu ürün mucize gibi.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.