Bu markanın nemlendiricisi ve göz kremini çok severek kullanan biri olarak bu ürün benim için tamamen hayal kırıklığı oldu suratımda çok yağlanıyor ve temiz yüze kullanmama rağmen silgi gibi soyuluyor
içinde nisinamade olmayan kurutmayan yumuşacık yapan temizlik hissi veren çok köpürmeden harika bir yıkama jeli sütü gibi bir ürün balm dediği için yağlı yoğun bir yapı düşünebilirsiniz asla öyle değil kesinlikle tavsiye ederim.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
En sevdiğim yüz yıkama jeli yüz de temiz bir his bırakıyor teşekkürkerr.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Siyah nokta görünümü ve t bölgesi yağlılığı için kullanıyorum. Memnunum.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.