Dermoezcanemden için rahat şekilde alıyorum. Orijinallık konusunda içim rahat oluyor. Ürüne gelirsek güzel gibi ama soyuluyor. Bioderm atodermlede denedim altına yine soyuldu. Sürmedim yine soyuldu. Makyajlada pek olmuyor.
Etkili bir krem diyebilirim. Farklı bir kokusu var ama kötü değil.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Cildim çok hassas. Çok konforlu bir ürün tekrar alacağım.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.