Ben ne yaptığını anlamadım açıkçası. Sıktıktan hemen sonra bir nem sağlıyormuş gibi geliyor. Alkol de yok içeriğide ama sanki alkol var gibi uçuşuyor. Masa başında çalışıyorum ve cildim kuru, kurudukça kalkıp krem sürmekle uğraşmayayım arada sıkarım diye aldım ama daha beter ettiği için elim gitmiyor. Sadece kokusu güzel, koluma bacağıma sıkarak bitirmeyi düşünüyorum ürünü. Hiçbir arkadaşıma önermem yani.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Yoğun olmayan hafif sürümlü bir yapısı var. Yüzde ağırlık yapmıyor. Aşırı parlama yapacağını sanmıyorum. Uzun süreli kullanımdaki etkisini henüz deneyimlemedim
2. kutuyu aldım. Kuru ciltler için güzel nemlendirici. Fiyatı yüksek . fiyat performansı daha uygun başka alternatif ürünleri değerlendireceğim bundan sonrası için