Ürünü kullanmaya yeni başladım. Ciltte hemen emiliyor. Yumuşaklık veriyor. Yağlı bir görüntü oluşturmuyor ve daha sonrasında da yağlanma yapmıyor. Benim cildim karma ben memnun kaldım. Ürün çok güzel paketlenmiş olarak elime geçti. Buradan da firmaya bu özeni için ve hediyeler için teşekkür ederim. Dermoeczanem her zaman ilk tercihim olmuştur. Bir çok defa alışveriş yaptım hiçbir sorun yaşamadım. Müşteriye değer veriyor. Bu tutumunuz çok önemli. Hiç tereddüt etmeden alışveriş yapıyorum. Teşekkürler Dermoeczanem.
Güzel bir marka ve bilindik bir yüz temizleme heli ama benim yüzüm karma yaglı olduğu halde ürünü hiç beğenmedim ne nemlendirici süresem fayda etmiyor boşa giden bi alışveriş
Parlatıyor cildi yazmıştım ama yarım saat sonra matlaşıyor beyazlık sıfır zaten ön yargılı olmuşum çok güzel aslında koruma nasıl bilmiyorum ama la roche kalitesi koruması düşük değildir sanırım