Yorumlara inanarak aldım fakat bir cilt görüntünüz varsa ürünün hiçbir kapatıcılığı yok. Sürdüğüm an verdiği tek görüntü turunculuk oldu, bunun dışında hiçbir şeyi kapatmadı. Kullanamayacağım bir ürün için boşa para harcadım.
kullanmak için aldım Normalde La roche kullanıyordum değişiklik olsun istedim ama cildime uymadı çok beyaz kaldı ne yaptıysam beyazlık emilmedi kullanamadım herhalde bebiş doğduğunda ona kullanırım tarihi uzun süreli
bu zamana kadar hep badem yağıyla destekledim kullanmak istedim güzel nemlendiriyor kokusu hafif yapısı çok yumuşak ağırlık yapmıyor memnun kaldım tester ürünler için teşekkürler.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.