fazla yüzümde kaldığı oluyo bazen mecburen ona rağmen hiçbir yapmadı ki benim yüzüm aşırı yağlıdır.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Bu markayı ilk kez kullanmama rağmen, memnun kaldım, içerikleridoğal, cildim çok hassas olmasına rağmen, cildi ferahlatıyor, Bitince tekrar şipariş vereceğim, teşekkürler.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Nemlendiriciyi gelir gelmez kullandık kızımla, yyumuşacık, yapışkanbir his bırakmıyor, nemlendirmesi yeterli, sürekli alınabilecek ürünler, fiyatı uygun ve kaliteli