Ürünü bugün kullanmaya başlayacağım ama öncelikle dermo eczane için yorum yapmak istiyorum kargoda sizden hızlısı yoktur diye düşünüyorum maşallah teşkkür ediyorum
İşe yaradığını düşünmüyorum. Krem çok sıvı, bir tabaka oluşturuyor ama emilip nemlendirmiyor bir nevi görsel ilüzyon oluşturuyor sanki deri nemliymiş gibi.
Merhaba
Öncelikle ürünün paketlenmesi, vaktinde gönderimi ve testerlar için çok teşekkür ederim. Ürüne 3 yıldız verdim size ⭐⭐⭐⭐⭐ veriyorum.
Super fluıd derken bu kadar sıvı beklemiyordum açıkcası :) Bu akıcılıkta ürün için ambalajını kullanışsız buldum. Dry touch serisi bence daha güzeldi.
Pahalı ürünlere para vermeye gerek yok çok çok memnun kaldım pamuk gibi oldu gözaltım aydınlattı .hemen emiyor yağlı his bırakmadı.pek umudum yoktu ama herkese tavsiye ederim