Yaklaşık 3 yıldır yüzüme nemlendirici olarak bu kremi kullanıyorum cildimi aydınlık ve parlak bir görünüm sunuyordu aynı zamanda yakın çevreme de tavsiye ediyorum ancak yenilenmiş formunu beğenmedim eski formu ile içeriklerine aynı şeylerin yazmasına rağmen aynı olduğunu düşünmüyorum
hiçbir sorun yaşamadım cildim kuru karma arası. beğendim. Makyajınızı sadece bu su bazlı temizleme jeliyle temizleme beklentiniz varsa almayın öncesinde micelar su veya yağ bazlı temizleyiciyle temizleyip sonra bu su bazlı jel ile yıkamalısınız.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
geçen senede almıştım 1 yılda bitti. Geçen sene aldığımın yapısı daha çift fazlı gibiydi yağla krem karışımı gibiydi akışkandı yeni aldığım biraz daha yoğun homojen bu halini daha çok sevdim.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.