Ne yağlı ve kuru ciltler için değil. İçinde asit ve parfüm yok bu sebeple hassas ciltler için çok uygun ama aman aman bir kapatıcılık beklemeyin ben de ton eşitlenmesi için aldım. İlk olarak renksizi almanızı beğenirseniz renkliyi almanızı öneririm
İki gündür kullanıyorum Garnier çok iyi gelmişti ancak o boykot olunca bu c vitaminini denemek istedim bir Garnier kadar iyi geldi gibi, yüzüm parladı gibi.
İlk kez satın aldım ve 2 ay kadar oldu kullanıyorum
Karma ciltliyim. Çok güzel kurutmadan temizliyor. Özellikle sabahları burun üstü yağlı oluyordu cilt bakımı geceden yapmış olsamda. Sebumu çok güzel dengeliyor. Kokusu da çok hoş. Bayıldım