İlk defa deneyimledim sürümü kolay ,altına nemlendirici sürme gereği duymadım ,(önceki kremlerimde ihtiyaç duyuyordum) emilimi gayet güzel parlama yapmadı ,renkli olmasına rağmen fazla bir kapatıcılığı yok biraz daha kapatıcı olsa daha iyi olabilirdi
Yıllardır can suyummus gıbı hıc aksatmadan kullandıgım biricigım. tertemız pamuk gıbı oluyor cıldım sonrasında kullandıgım urunlerınde emılımını yukseltıyor.Dermoeczaneme gelınce zaten ayrı bır olay senı tek gecerım bu alemde emegınıze saglık
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Güneş kreminin rengi oldukça sarı ve kremin yoğun kıvamlı bir yapısı var. Cildimin yapısı oldukça yağlı. Güneş kremi benim cildime ağır geldi, yağlandırdı ve parlama yaptı kısa sürede. tekrar alır mıyım; hayır. Firmaya gönderdiği tester ürünler ve özenli kargolara için teşekkür ederim.