İçeriğinde bu kadar yüksek oranda parfüm varken nasıl 'temiz içerikli' olarak pazarlanıyor hala anlamış değilim?
Cildim kuru ve hassas, yoğun nemlendiricileri sevdiğim için içerik listesine bakmadan alma gafletinde bulundum,ASSSSSSLA TAVSİYE ETMİYORUM.
Ürün zaten şişeden çok zor çıkıyor o yüzden buzdolabında muhafaza etmeniz imkansız,sürümü çok zor ve kıvamı/kokusu insanı inanılmaz bayıyor... Hailey ve Bella sadece makyaj altına kullanıyorlar bu kremi anladığım kadarıyla,makyaj altına ışıltı hariç herhangi bir amaçla kullanılabileceğini düşünmüyorum,DENEMEDEN ASLA ALMAYIN
Fiyatına göre çok iyi bi sonuç. Çok memnunum. Kokusu sürerken garip evet bir de pütürlü hissi sevilmemiş ancak sonra etkisi de geçiyo. Şişede olmaması iyi fikir ışıktan korunuyo ancak krem gibi rahat alacağınızı düşünmeyin bu bi serum sıvı olduğu için dikkatli olmanızı öneririm bi anda büyük miktarda ürün dökülebilir. Ertesi gün ciltte hissedilen koku ise c vitamini olması ile ilgili aslında bundan şikayet eden kişilerin ürünün iyi çalıştığını bilmesi gerek. Piyasadaki en yüksek oranda c vitamini kullanan ürün bu sanırım. Her yaş için tavsiye.
Bittikçe kullandığım bereketli bir nemlendirici. Yüzüm kuru. İyi nemlendiriyor.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
öncelikle çok güzel paketlenmişti geldiğinde çok sağlamdı ve bu 2 .alışverişim bu zamana kadar 5 ürün falan aldım gelen bütün ürünlerim çok sağlamdı :) araştırma sonucu aldım bu ürünü ve özellikle tavsiye ediyorum ilk kez kullanıyorum ve son derece memnunum ışıl ışıl gösteren ve çok ta güzel nemlendiren bi ürün tavsiye ediyorum herkese :)
Bir tester sayesinde tanıştım. uzun süre aynı şampuan kullanıldığında etkisini yitiriyor. Beğendim ve diğer şampuanlarımın yanında haftalık rutinime dahil ettim.