Ürünün nemlendirmesi güzel. İçeriği oldukça temiz. Yapısı çok akışkan dikkatli almak gerekiyor. Ayrıca emilmesi için iyice yedirmek gerekiyor. Kokusunu sevemedim. Yine de kullanıyorum.
Kuru ciltler için harika bi nemlendirici ailecek kullanıyoruz. Kokusunu seviyorum. Pompalı şişe kullanım rahatlığı sağlıyor. Ayrıca dermoeczanem sipariş ve kargo aşamasında çok iyi.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.
Yıllardır kullandığım bir ürün. Son siparişimde ürünün içeriğinin değiştiğini farkettim. Yoğunlugu azaltılmış ve daha akışkan bir kıvama getirilmiş, bu yüzden eskisi kadar iyi nemlendirmiyor ne yazıkki hayal kırıklığı yarattı.
Daha önce fluid olanı kullanıyordum o stokta olmadığı için bunu aldım ama sanırım bundan sonra bunu alacağım. Daha kontrollü sürebiliyorum jel formda olduğu için. Onun haricinde aynı ürün ikisi de.
1 ay boyunca her gün 1 kez kullanıyorum, sürekli kullanırsa işe yarar bence. Kokusuna beğendim👍🏻 kutulama, kargo, hediyeler güzeldi , teşekkürler.
Bilgilendirme : Kozmetik ürünlerde Sağlık Beyanı Yönetmeliğine göre düzeltilerek yayınlanmıştır.